パルデンの会

チベット独立と支那共産党に物言う人々の声です 転載はご自由に  HPは http://palden.org

続報>中国のケーブル・テレビ・チャンネルは乗っ取りされました。






Telegraph.co.uk
窗体顶端
2014年8月2日土曜日
Chinese cable television channel hacked

中国のケーブル・テレビ・チャンネルは乗っ取りされました。

Hundreds of thousands of viewers in the eastern Chinese city of Wenzhou have their Friday night viewing disrupted with images of tortured prisoners after hackers take over cable television channel
ハッカーがケーブル・テレビ・チャンネルを乗っ取りしたあと、東部中国の温州市の何十万人もの視聴者は金曜日の夜 拷問された囚人の映像を写して放送を中断させました
By Malcolm Moore, Beijing
そばに マルコム・ムーア、北京
4:26AM BST 02 Aug 2014
午前4時26分のBST 2014年8月2日
 
The revolution will be televised, at least in the eastern Chinese city of Wenzhou, where hackers hijacked a cable channel during Friday's prime time.
革命はテレビ放送され少なくとも東部中国の都市で、の 温州ハッカーは金曜日のプライムタイムの間、ケーブル・チャンネルを乗っ取りました。
For around ten minutes, viewers found every channel on their set-top box overlaying programmes with messages denouncing the Communist party, as well as images of tortured prisoners and of Tank Man, the lone dissenter who confronted a column of tanks in the wake of the Tiananmen Square protests of 1989.
およそ10分の 間、拷問された囚人の、そして、戦車男(1989年の天安門広場抗議続いて戦車の縦列に直面した孤独な反対者)の映像と同様に、視聴者はあらゆるチャンネル共産党を非難している メッセージプログラムを発見しました。
China Cable confirmed that a "malfunction" had hit some parts of the city and advised customers to take the smart cards out of their cable device and reset it.
中国ケーブルは、「故障」となり 都市の一部地域に打撃を与えて、顧客にケーブル装置からスマートカードを取り出して、それをリセットするように勧めたことを確認しました。
According to its website, it beams cable television into four million households across six Chinese provinces.
そのウェブサイトによると、それは6つの中国の行政区の全域で400万の家庭にケーブル・テレビを放映します。
イメージ 1

"A salute to people who are brave enough to strive for freedom," said one of the messages. "Do not forget June 4 (the anniversary of the Tiananmen protests). One party authoritarian rule always ends in disaster. Devil Communist bandits are the common enemy of mankind. Tens of millions of ghosts who were wrongly put to death are seeking revenge."
「自由のために努力する勇敢である人々への尊敬」と、メッセージの1はありました。「6月4日(天安門の記念日は抗議します)を忘れないでください。1つの党権威主義的な支配は、常に災難で終わります。 悪魔共産党など盗賊は、人類の共通の敵です。殺されてしまった何千万もの幽霊は、復讐を求めています。」
One message called for the release of several prisoners of conscience, including the Nobel Peace prize winner Liu Xiaobo and Wang Bingzhang, the pro-democracy activist.
1つのメッセージは、ノーベル平和賞勝者リウXiaoboとワングBingzhang(民主主義推進活動家)を含む数人の政治犯の釈放を必要としました。
Another showed support for Falun Gong, the banned spiritual movement whose adherents have been persecuted since they demonstrated outside Zhongnanhai, the Communist party's leadership compound, in 1999.
もう一つは1999年に 法輪功共産党のリーダーシップが行われる中南海外にデモをした時から、支持者がしいたげられた禁止された精神的な運動になりました。
A third even warned the audience to turn off their televisions. "Dear audience, do not watch too much television. It is all lies and self-congratulation by these ********. Television is the accomplice of the fatuous Communist party.
3つ目は、観衆にさえ彼らのテレビをオフにするよう警告しました。「親愛なる観衆は、あまりにたくさんのテレビを見ません。それは、これらの********によるすべてのうそと自己満悦です。テレビは、愚かな共産党の共犯者です。
The local government responded quickly, putting out a statement that "lawbreakers" had "released malicious information". "Please make a distinction between right and wrong and do not spread these pictures or statements," it said.
地方自治体は速く応えました。そして、「犯罪者」が「公表された悪意のある情報」を持った声明を出しました。「善と悪の区別をして、これらの表明または声明を広げないでください」と、それは言いました。
As viewers took to Sina Weibo to ask what was going on, censors began deleting posts about the disruption and screenshots of hacked televisions.
視聴者が何が起きていたかについて尋ねるためにネットの「Sina Weibo」に書き込んだところ、検閲官は傷つけられたテレビの混乱と画面ショットについてポスト書き込みを削除し始めました。
Some Weibo accounts were temporarily suspended. The search term "Wenzhou TV station hacked" was blocked and initial media reports were scrubbed.
若干のWeiboアカウントは、一時的に停止されました。検索語「温州 侵入されるテレビ局」は妨げられました、そして、最初の報道は消しされました。
One message said the Anti-Communist Party Hackers were responsible, but the group denied to Foreign Policy magazine that it was behind the attack, saying only that it was the work of "friendly forces".
1つのメッセージにはAnti-共産党Hackersが責任があるとありました、しかし、グループは攻撃の後にあることをForeign Policy誌に否定しました。そして、それが「親しみやすい軍隊」の仕事であったこだけ言いました。
Additional reporting by Adam Wu
アダム呉によるさらなる報道